Дистанційне навчання 5-Б, 5-В

                                          П'ятниця,29.05.2020
Добрий день , діти ! Сьогодні у нас підсумковий урок. Ви отримаєте в табелі оцінку з математики. При виставленні семестрової оцінки враховано оцінки за теми, які ви проходили в школі, та ті, що отримали на дистанційному навчанні. Річна оцінка - це середнє арифметичне семестрових з урахуванням знань на кінець року.
                                      
                                  Четвер,28.05.2020
Добрий день , діти ! Продовжуємо розв'язувати задачі на повторення.

Тема уроку:Розв'язування задач і вправ.
Завдання на сьогодні:

Розглянути  завдання №1152,1153.
Домашнє завдання:

Виконати вправу №1158.

                                   Вівторок,26.05.2020
Добрий день , діти ! Продовжуємо розв'язувати задачі на повторення.

Тема уроку:Розв'язування задач і вправ.
Завдання на сьогодні:

Розглянути  завдання №1143( парні).
Домашнє завдання:

Виконати вправу №1143( непарні)


                                      Понеділок,25.05.2020
Добрий день , діти ! Продовжуємо розв'язувати задачі на повторення.

Тема уроку:Розв'язування задач і вправ.
Завдання на сьогодні:

Розглянути  завдання №1145,1148.
Домашнє завдання:

Виконати вправу №1150.



                                      П'ятниця,22.05.2020
Добрий день , діти ! Продовжуємо розв'язувати задачі на повторення.

Тема уроку:Розв'язування задач і вправ.
Завдання на сьогодні:

Розглянути  завдання №1183, 1188.
Домашнє завдання:

Виконати вправу №1189.


                                  Четвер, 21.05.2020
Добрий день , діти ! Продовжуємо розв'язувати задачі на повторення.

Тема уроку:Розв'язування задач і вправ.
Завдання на сьогодні:

Розглянути  завдання №1181, 1182.
Домашнє завдання:
Виконати вправу №1180.


                               Вівторок , 19.05.2020
Перевірити детально кожен рядок розв'язків, а не тільки відповідь. Зробити аналіз своєї контрольної роботи.
Правильні відповіді до річної контрольної роботи  







                           Понеділок, 18.05.2020
Доброго ранку , діти!Сьогодні у нас річна контрольна робота.  Усі завдання повинні бути з розв'язками ( і тестові теж) , як у моїх зразках, а не списані з інтернету. Роботу виконати по варіантах( як сиділи в класі, я пам'ятаю) і надіслати на мою сторінку до 19:00 тільки сьогодні. Без цієї роботи я не могтиму виставити семестрову і річну оцінки.
Будьте уважні. Бажаю успіхів.
Тема уроку: Річна контрольна робота . 





                                        Четвер, 14.05.2020
Добрий день , діти ! Продовжуємо розв'язувати задачі на повторення.
Тема уроку:Розв'язування задач геометричного змісту.

Завдання на сьогодні:
1.Повторити усе про кути і трикутники.

2. Розглянути і записати вправи №1193, 1194.
Домашнє завдання :
Виконати вправу №1195.

                                   Вівторок, 12.05.2020
Добрий день , діти ! Продовжуємо розв'язувати задачі на повторення.
Тема уроку:Розв'язування текстових  задач.
Завдання на сьогодні:
1.Пройти тестування за посиланням

Результат надіслати на особисту сторінку.
2.Розв'язати вправи № 1160, 1162.
Домашнє завдання :
Виконати вправу №1164.

                                      П'ятниця,08.05.2020
Доброго ранку, діти! Ми з вами сьогодні продовжуємо розв'язувати задачі на складання рівняння.
Тема уроку:Розв'язування задач за допомогою рівнянь.

Завдання на сьогодні:
1.Повторити алгоритм розвязування задач на складання рівняння.
2.Розглянути завдання № 1211, 1212,1216.



Домашнє завдання :
Виконати вправу №1214.



                                       Четвер, 07.05.2020
Доброго ранку, діти! Ми з вами сьогодні продовжуємо повторення, зокрема будемо розв'язувати задачі на складання рівняння.
Тема уроку:Розв'язування задач за допомогою рівнянь.
Завдання на сьогодні:
1.Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=7zCOygdXFTw

2.Розглянути з учителем завдання №1209,1210,1215.



Домашнє завдання :

Виконати вправу №1213.

                                    Вівторок, 05.05.2020  
Доброго ранку, діти! Ми з вами сьогодні продовжуємо повторення.
Тема уроку :Числові та буквені вирази. Формули.
Завдання на сьогодні:
1.Повторити про числові та буквені вирази, формули.
2.Пройти тестування за посиланням 
3.Розв'язати вправи запропоновані вчителем №1139(1,2),1142(5,6)



Домашнє завдання :
Виконати вправи №1139(5), 1142( 7 )
                                         
                                              Понеділок, 04.05.2020
Добрий день, діти! Ми з вами сьогодні виконуємо аналіз контрольної роботи і переходимо до повторення. Тема уроку:Аналіз контрольної роботи.Натуральні та дробові числа.Арифметичні дії з натуральними і дробовими числами.
Завдання на сьогодні: 
1.Зробити аналіз контрольної роботи.

2. Розв'язати вправи  №1138 (5,15,21) .

Домашнє завдання :

Повторити п.37, розв'язати задачі №1138 ( 17) , 1141(1).



 Правильні відповіді до контрольної роботи за 30 квітня
                                               





                                  Четвер, 30.04.2020
Доброго ранку , діти!Сьогодні у нас контрольна робота.  Завдання повинні бути з розв'язками, як у моїх зразках, а не списані з інтернету. Роботу виконати по варіантах( як сиділи в класі, я пам'ятаю) і надіслати на мою сторінку до 19:00.

Будьте уважні. Бажаю успіхів.
Тема уроку: Контрольна робота №7. Середнє арифметичне. Відсотки.
Варіант 1
1 ( 1 бал). Запишіть у вигляді десяткового дробу:
 а) 8 %;           б) 58 %;         
в) 180 %;        г) 5,8 %.

2 ( 1 бал). Запишіть у відсотках:
а) 0,65;            б)0,6;              в)0,06;
г) 6,5;              д) 6.

3.( 2 бали). Знайдіть середнє арифметичне чисел: 36,2; 48,1; 23,7; 54,5.

4.( 1 бал). Після перегонки нафти отримують 30% гасу. Скільки гасу отримують з 24 т нафти ?

5.( 1 бал). З молока отримують 8% сиру. Скільки використали молока , щоб отримати 48 кг сиру?

6.( 2 бали). Робітник виготовив 420 деталей. За першу годину – 35% усіх деталей, за другу – 40%, а за третю – решту. Скільки деталей виготовив робітник за третю годину?

7. ( 2 бали). Човен плив  2 год зі швидкістю 13,2 км/год і 3 години – зі швидкістю 12,3 км/год. Знайти середню швидкість човна на всьому шляху

8.(2 бали). Ціна деякого товару 250 грн . Скільки коштуватиме товар , якщо його ціну спочатку збільшили на 20% , а потім нову ціну зменшили на 20%.

Варіант 2
1 ( 1 бал). Запишіть у вигляді десяткового дробу:
 а) 9 %;           б) 69 %;         
в) 190 %;        г) 6,9 %.

2 ( 1 бал). Запишіть у відсотках:
а) 0,48;            б)0,8;              в)0,08;
г) 4,8;              д) 8.

3.( 2 бали). Знайдіть середнє арифметичне чисел:
14,3; 19,7; 21,8..

4.( 1 бал). У класі навчаються 25  учнів. З них 60% відвідують математичний гурток.  Скільки учнів  відвідують математичний гурток?
5.( 1 бал). У фінал вийшли 12 конкурсантів, що становить 24 % усіх учасників конкурсу. Скільки осіб брали участь у конкурсі?

6.( 2 бали). Потрібно було відремонтувати 140 км дороги. За перший тиждень відремонтували 36% дороги, за другий – 32%, а за третій – решту. Скільки кілометрів дороги відремонтували за третій тиждень?
7. ( 2 бали). Автомобіль  їхав  2 години  зі  швидкістю  72,6 км/год  і  3 години  75 км/год. Знайти середню швидкість автомобіля на всьому шляху.

8.(2 бали). Ціна деякого товару 450 грн . Скільки коштуватиме товар , якщо його ціну спочатку збільшили на 10% , а потім нову ціну зменшили на 10%.




                                       Вівторок, 28.04.2020
Доброго ранку, діти! Ми з вами сьогодні ще  відпрацьовуємо навички застосування поняття про відсотки й ал­горитм знаходження числа за його відсотком під час розв'язування задач.Готуємося до контрольної роботи  роботи, яка буде в четвер.
Тема уроку:Аналіз самостійної роботи. Розв'язуваннязадач
Завдання на сьогодні: 
 1.Повторити п.36-38.
2.Зробити аналіз своєї самостійної роботи ( відповіді на фото нижче)
3.Розв'язати вправи №249, 250 зі збірника А.Г.Мерзляка


            Домашнє завдання :
Повторити п.36-38. 
Виконати тестові завдання на с.249.
Підготуватись до контрольної роботи.

             Правильні відповіді до самостійної роботи за 27 квітня
                                 





                                Понеділок, 27.04.2020.
Доброго ранку , діти!Сьогодні у нас самостійна робота. Залишайтеся вдома і виконуйте її. Завдання повинні бути з розв'язками, як у моїх зразках, а не списані з інтернету. Роботу виконати по варіантах( як сиділи в класі, я пам'ятаю) і надіслати на мою сторінку до 19:00.
Будьте уважні. Бажаю успіхів.
Варіант 1
1.  Запишіть у вигляді десяткового дробу:
          а) 8 %;       б) 20 %;       в) 140 %;   г) 2,4 %.
2.  Запишіть у відсотках:
       а) 0,24;      б)0,04;       в)0,4;         г) 1,6;      д) 8.
3.                У магазин завезли 600 кг овочів. Картопля становила 24 % всіх завезених овочів. Скільки картоплі завезли у магазин?
4.                За перший день турист пройшов відстань 18 км, що становить 40 % усього шляху, який йому треба подолати. Знайдіть довжину всього шляху?
5.                За три дні оператор набрав на комп’ютері 60 сторінок. За перший день було виконано 35 % усієї роботи. Обсяг роботи, виконаної за перший день, становить 70 % роботи, виконаної зо другий день. Скільки сторінок було набрано за третій день?
6.                За першу годину було продано 84 % всього морозива, за другу — 78% остачі, а за третю — решту 44 порції. Скільки порцій морозива було продано за три години?
Варіант 2
1.  Запишіть у вигляді десяткового дробу:
          а) 5 %;       б) 52 %;       в) 160 %;   г) 3,2 %.
2.  Запишіть у відсотках:
       а) 0,58;      б)0,8;         в)0,08;       г) 2,5;      д) 9.
3.    Площа парку дорівнює 40 га. Площа озера становить 15 % площі парку. Знайдіть площу озера.
4.    За першу годину руху автомобіль подолав відстань  72 км, що становить 24 % довжини шляху, який йому треба проїхати.  Знайдіть загальний шлях, який подолає автомобіль.
5.    Три насоси наповнили водою басейн об’ємом 320 м3. Перший насос наповнив басейн на  30 %, що становить 80 % об’єму води, яку перекачав другий насос. Знайдіть об’єм води, яку перекачав третій насос.
6.    За перший день турист пройшов 20 % усього шляху, за другий — 60 % остачі, а за третій — решту 24 км. Знайдіть довжину шляху, який подолає турист за три дні.

П'ятниця , 24.04.2020 
Добрий день, діти! Ми з вами сьогодні ще продовжуємо вивчати  тему Відсотки та відпрацьовуємо навички застосування поняття про відсотки й ал­горитм знаходження числа за його відсотком під час розв'язування задач.Готуємося до самостійної роботи, яка буде в понеділок
Тема уроку:Розв'язуваннязадач

Завдання на сьогодні:  
1.Повторити правила знаходження відсотку від числа та числа за його відсотком.
2.Розглянути з учителем № 256, 257 ,263, 264 зі збірника А.Г.Мерзляка
3.Виконати інтерактивну вправу за посиланням

                                                                                                          






Домашнє завдання :
Повторити правила знаходження відсотку від числа та числа за його відсотком.

Виконати вправи №255, 261 зі збірника А.Г.Мерзляка (фото вище)


Четвер, 23.04.2020 
Добрий день, діти! Ми з вами сьогодні ще продовжуємо вивчати  тему Відсотки та відпрацьовуємо навички застосування поняття про відсотки й ал­горитм знаходження числа за його відсотком під час розв'язування задач.
Тема уроку:Розв'язуваннязадач
Завдання на сьогодні:  
1.Повторити правила знаходження відсотку від числа та числа за його відсотком.
2.Розглянути з учителем завдання № 1118, 1121, 1131.



3.Виконати інтерактивну вправу за посиланням


 Домашнє завдання :
Повторити правила знаходження відсотку від числа та числа за його відсотком.
Виконати вправи № 1101, 1125.

Вівторок , 21.04. 2020 

Доброго ранку, діти!Свято закінчилося, тож до роботи.  Ми з вами сьогодні продовжуємо вивчати  тему Відсотки та відпрацьовуємо навички застосування поняття про відсотки й ал­горитм знаходження числа за його відсотком та відсотку від числа  під час розв'язування задач.

Тема уроку:Розв'язуваннязадач на відсотки
 Завдання на сьогодні:  
1.Повторити правила знаходження відсотку від числа та числа за його відсотком.

2.Розглянути завдання № 1126, 1128, 1129.



Домашнє завдання :
Повторити п.38, Виконати вправи №1125, 1127. 


                                  П'ятниця , 17.04.2020 


Добрий день, діти! Ми з вами сьогодні продовжуємо вивчати  тему Відсотки та відпрацьовуємо навички застосування поняття про відсотки й ал­горитм знаходження числа за його відсотком під час розв'язування задач.
Тема уроку:Розв'язуваннязадач
   Завдання на сьогодні:  
 1.Повторити п.38.
2.Розглянути завдання № 1115, 1116, 1119, 1120, 1121, 1123.
3.Пройти тестування за посиланням https://onlinetestpad.com/ua/testview/14027-znakhodzhennya-chisla-za-jogo-v%D1%96dsotkom




                                 



    Домашнього завдання не задаю.

Наближається найбільше християнське свято. Великдень, Воскресіння Христове або Пасха – свято зі свят і торжество всіх торжеств. Я хочу побажати вам добра, міцного здоров’я, миру і процвітання в усьому. Нехай кожен день ваш наповнюється щастям і благополуччям.



                                 Христос воскрес!
 Христос Воскрес! Усе радіє,
 Сміється сонечко з небес,
 Прозора річечка леліє –
 Христос Воскрес!
 Христос Воскрес!
 В траві фіалочки зітхають
 І пролісок тремтить увесь,
 Розквітла яблунька аж сяє –
 Христос Воскрес!
Христос Воскрес!
Дзвенять пташки у полі, в лісі;
І дзвін співає до небес,
Де білі хмарки розплилися –
Христос Воскрес!
Христос Воскрес!

                                                                                                                          автор M. Верес  



                                     Четвер, 16.04.2020
Добрий день, діти! Ми з вами сьогодні продовжуємо вивчати  тему Відсотки та відпрацьовуємо навички застосування поняття про відсотки й ал­горитм знаходження числа за його відсотком під час розв'язування задач.

Тема уроку: Знаходження числа за його відсотком.

Завдання на сьогодні:  
1.Опрацювати п.38

2.Переглянути відео:

3.Розглянути з учителем завдання №1108,1110, 1112, 1114.




Домашнє завдання :

Опрацювати п.38
Виконати вправи № 1109, 1111,1113. 


Вівторок , 14.04. 2020 


Добрий день, діти! Ми з вами сьогодні продовжуємо вивчати  тему Відсотки та відпрацьовуємо навички застосування поняття про відсотки й ал­горитм знаходження відсотків від числа під час розв'язування задач.
Тема уроку: Розв’язування вправ і задач.

Завдання на сьогодні:  
1.Повторити п.37.

2.Пройти тестування за посиланням

3.Розв'язати вправи запропоновані вчителем №1092, 1094, 1095, 1098.

Діти, зверніть увагу на запис розв'язування задач. Я даю вам щоуроку зразок, а ви записуєте як здумаєте.





Домашнє завдання :
Повторити п.37, Виконати вправи №1091, 1093 


Понеділок, 13.04.2020.


Доброго ранку, діти! Ми з вами сьогодні продовжуємо вивчати  тему Відсотки та відпрацьовуємо навички застосування поняття про відсотки й ал­горитм знаходження відсотків від числа під час розв'язування задач. Тема уроку: Розв’язування вправ і задач.



Завдання на сьогодні:
1.Повторити п.37

2.Пройти тестування за посиланням 


Фото або скриншот результату надіслати у Вайбер на мою особисту сторінку не пізніше 18:00. 

3. Розв'язати задачі №1087,1089, 1090.




Домашнє завдання :

Повторити п.37, розв'язати задачі №1086, 1088,


П'ятниця , 10.04.2020 


Доброго ранку, діти! Ми з вами сьогодні продовжуємо вивчати  тему Відсотки.  Тема уроку : Знаходження відсотків від числа .


Завдання на сьогодні:

1.Опрацювати п. 37( до кінця).

2.Переглянути відео:
 

3. Розглянути №1067, 1078,1080, 1085. Записати їх у зошиті.                                                                                                                                                                                                                                       




 Домашнє завдання :

Опрацювати п. 37, виконати №1068, 1081.



Четвер, 09.04.2020


Добрий день, діти. Ми з вами сьогодні починаємо вивчати нову тему.  Тема уроку : Поняття відсотка .

Завдання на сьогодні:

1.Опрацювати п. 37( на с.236-237)

 2.Переглянути відео:  https://www.youtube.com/watch?v=zx4DSTNlFV0

2.Розглянути № 1069, 1073, 1075, 1077.


3.Виконати інтерактивну вправу за посиланням



Домашнє завдання :

Опрацювати п. 37, виконати вправи №1070,1074,1076.

Вівторок , 07.04. 2020 

Добрий день, діти. Ми з вами сьогодні продовжуємо набувати навичок знаходження середнього арифметичного. Тема уроку : Розв'язування задач і вправ.
Завдання на сьогодні:
1.Повторити п.36.

2.Пройти тестування за посиланням

3.Розв'язати вправи №1047, 1049, 1055, 1059


Домашнє завдання :

Повторити п.36, Виконати вправи №1048,1050,1058.


Будьте слухняні. Допримуйтесь правил карантину. До зустрічі.


Понеділок, 06.04.2020.

Добрий день, діти!Рада вас вітати. Ми продовжуємо працювати дистанційно. Ви виконуєте запропоновані мною завдання у блозі. На рахунок відеоуроків по телевізору : ви можете їх дивитись, як повторення. Ми з вами ці теми вивчили ще в школі. Виконуйте завдання вчасно , не залишайте на потім. Тема нашого сьогоднішнього уроку :
Середнє арифметичне.


Завдання на сьогодні:
1.Опрацювати п. 36.
2. Переглянути відео : https://www.youtube.com/watch?v=sk4lam7F0LU
3.Переглянути презентацію: https://drive.google.com/open?id=1vDPoMDQRKfgth194-Fa1KKUfWBDym1Ty
4.Розібрати розв'язані задачі №1041, 1043,1045. Записати їх у зошит.

Домашнє завдання :

Опрацювати  п.36, розв'язати задачі №1042, 1046.


П'ятниця , 27.03.2020

 Діти , доброго ранку ! Сьогодні у нас останній урок перед канікулами, але самий відповідальний. Тема уроку:Контрольна робота №6. Множення і ділення десяткових дробів.



Виконати контрольну роботу  у робочому зошиті  ( усі записи і виконані дії повинні бути обов'язково ) та  відправити фото сторінок на мою особисту сторінку у Вайбері до 16:00.

1°. Знайдіть значення виразу:

а) 8,11 · 3,2 – 5,24 · 3,2;                б) (7,4 · 2,8 – 7,4 · 1,9) : 0,4.



2°. Знайдіть значення виразу 684,3 : m – 4,93, якщо m = 6.



3°. Розв'яжіть рівняння : а) 2х – 6,25 = 3,8 ; б) 64,45: х = 2,5.



4. Порівняйте значення виразів 

              5,3 · 0,64 + (2,6)²       і       59,4 : 3 – 9,648.



5. Мотоцикліст і велосипедист одночасно виїхали в одному

напрямі. Швидкість мотоцикліста 64,7 км/год, а велосипедиста 15,8 км/год. Яка відстань буде між мотоциклістом і  велосипедистом через 4 години руху?



6*. Розв'яжіть рівняння (0,8х -19,4) · 0,2 = 1,928.

Будьте уважні. Відпочиньте за канікули. До зустрічі через тиждень.



Четвер, 26.03.2020
Діти , доброго здоров'я! Ми з вами продовжуємо множити і ділити десяткові дроби. Готуємося до контрольної роботи. Тема уроку:Розв'язування вправ. Підготовка до контрольної роботи.
Завдання на сьогодні:

1.Повторити правила множення і ділення десяткових дробів.
2.Розглянути завдання  



Аналогічні завдання будуть завтра у контрольній роботі.



3.Виконати інтерактивні вправи за посиланням

https://learningapps.org/6796737
Відповіді до них надсилати не треба.

Домашнє завдання :


Повторити правила множення і ділення десяткових дробів.
 Підготуватись до контрольної роботи
Успіхів! Будьте терплячі і уважні. До завтра.

Вівторок , 24.03. 2020
Добрий день, діти. Ми з вами сьогодні продовжуємо набувати навичок ділення десяткових дробів. Тема уроку : Самостійна робота.
Завдання на сьогодні:

1.Повторити правила множення і ділення  десяткових дробів.
2.Пройти тестування за посиланням 
Фото або скриншот результату надіслати у Вайбер на мою особисту сторінку не пізніше 16:00. 
Обов′язково, щоб я бачила прізвище та ім′я.

Домашнє завдання :

 Повторити п.35,
 Виконати вправи №1007 ( 2 ), 1019.

                                    Понеділок, 23.03.2020.
Добрий день, діти. Ми з вами сьогодні продовжуємо набувати навичок ділення десяткових дробів. Тема уроку : Розв'язування задач  на всі дії з десятковими дробами.

Завдання на сьогодні:
1.Повторити правила ділення десяткових дробів
2.Пройти тестування за посиланням https://onlinetestpad.com/ua/test/13222-dilennya-desyatkovogo-drobu-na-desyatkovij-drib
Фото або скриншот оцінки надіслати у Вайбер на мою особисту сторінку. Обов′язково, щоб я бачила прізвище та ім′я.

3. Розв'язати задачі №990, 1012, 1014, 1010 ( 1, 3, 5).



Домашнє завдання :

Повторити п.35, розв'язати задачі №991, 1013, 1015.

Р.S. Я бачила у Вайбері, що ви жалієтесь, багато завдань. Домашнє завдання як завжди диференційоване.
Бажаю успіхів. Будьте наполегливими і терплячими . Я вірю у вас.

1 коментар:

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.